بایوساید و بایو دیسپرسانت

تاریخ انتشار : 2020/05/09

کد محصول PSA 230 – PSA 240

بایوساید:

بایوساید، به نام های میکروب کش وزیست کش نیز معروف است،که با مقدار مشخصی از ماده موثر خود و توانایی جلوگیری از رشد کاهش انتشار میکروارگانیزم ها (باکتری ها، قارچ ها، جلبک ها و…) می باشد که اثر بخشی موثر آنها با میزان غلظت و مدت زمان در معرض بودنشان می باشد.

بایو دیسپرسانت ها:

بایودیسپرسانت ها یادیسپرسانت ها بر پایه موادآلی هستند که به داخل بایو فیلم نفوذ کرده و ساختار داخل آنها را ناپایدار می کنند در این شرایط ماده موثر بایوسایدها به راحتی به داخل     نفوذ کرده و راندمان عملکرد بهتری خواهند داشت. بایوسایدها براساس نوع ماده موثر به چند طبقه دسته بندی می شوند:

  • بایوساید برپایه ایزوتیازولین PSA- 240:

این محصول یک بایوساید غیر اکسیدان  Non-oxidative برپایه مشتقات ایزوتیازولین ها که حتی در غلظت های بسیار پایین از رشد باکتری ها، قارچ ها و مخمرها جلوگیری می کند، و یک عامل ضد میکروب و باکتری وهمچنین موثر برای آبهای صنعتی می باشد.

مکانیزم عمل آن برپایه شکستن باند پروتیئن در باکتری و جلبک است ، دامنه وسیع PH (9-5) عملکرد این ماده را برای صنایع مختلف مانند برج های خنک کننده بازوبسته ،چیلرها ، استخرها ، خطوط انتقال آب ،سیستم های آتش نشانی قابل استفاده می نماید.

  • بایوساید بر پایه گلوتارآلدهید PSA- 240 :

این محصول بر پایه گلوتار آلدهید می باشد و در دسته بایوسایدهای غیر اکسیدان  (Non- oxidative) بوده ، برای آب های صنعتی موثر می باشد. مکانیزم عمل کرد ماده به این صورت می باشد که با حمله به دیواره سلولی باعث اختلال در عملکرد طبیعی میکروارگانیزم های شده و در نهایت منجر به مرگ سلولی می شود .از این ماده در آب گردشی برج های مدار باز وبسته ، استخرها و خطوط انتقال آب و سیستم های آتش نشانی استفاده می شود.

  • بایو دیسپرسانت بر پایه کواتر آمونیوم PSA- 230 :

این محصول بر پایه ترکیبات نمک های کواترنری می باشد و در دسته بایوسایدهای غیر اکسید کننده (Non- oxidative) و بایودیسپرسانت می باشد. این ماده علاوه بر قابلیت از بین بردن باکتری های آب ویژگی پخش کنندگی ( Dispersing) واز بین بردن لجن و جلبک را نیز دارا می باشد. میزان موثر و زمان تماس آن بسته به شرایط آلودگی سیستم تعیین می گردد. از این ماده در سیستم های خنک کننده ،مدار بازو بسته ، چیلرها ، استخرها وخطوط انتقال آب و سیستم های آتش نشانی می توان استفاده نمود.

بایوساید و بایو دیسپرسانت

دیدگاه ها بسته شده اند.

برخی از مشتریان

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان
شرکت پتروشیمی شهید رسولی
شرکت تولید و بسته بندی صنعتی پتروپک
گروه ملی صنعتی فولاد ایران
شرکت شیمی سازان پاسارگاد